wtorek, 9 września 2014

Sydoline odchodzi...

Sydoline napisała na forum:


''W ciągu dwóch miesięcy będzie zmiana w drużynie Atelier 801: Będę musiała opuścić zespół. Ale nie martw się, nie będziesz sam! Nowy Community Manager będzie zatrudniony w ciągu najbliższych kilku tygodni. Będziesz miał czas, aby go poznać. Liczę na to, aby być dobrze wychowany, pokazać mu dobry wizerunek naszej społeczności! Praca dla Transformice było wspaniałe doświadczenie dla mnie. Nauczyłam się wiele, zrobiłam wiele nowych przyjaciół (wszystkie myszy, nawet trolle!) I to jest jeden z tych myszy, które będą wkrótce dołącząć do niego w jego kraju. Jest to z wielkim smutkiem, że obrócić stronę, ale nowy Transformice, Przygoda jest dla mnie dzisiaj. Ja jednak nie opuszczam gry całkowicie, myślę trzymać się chwilę. Dziękuję Tigrounette i Melibellule na okazję i życzliwości na co dzień. To była przyjemność pracować dla ciebie i nie mogę ci dziękować. Podziękować zespółowi Atelier 801 dla tych chwil mnóstwo zabawy. Loukno, Dzięki za pokazanie mi, że inne myszy są brzydsze niż ja. Dziękuję moderatorom, Moderatorom ninja, Sentinel, załoga i map programistów LUA za ich pomoc, ich zaangażowania, ich życzliwość i ich troche dziwne żarty. Dziękuję trollom dla tych zaplanowanych debat. Wreszcie przypisuję Oskar dla najlepszej myszy ... Wszystkich myszy. (Z wyjątkiem Oazo)''


Film od Sydoline... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podpisz się pod komentarzem (jeśli jesteś Anonimem lub masz konto, które nie ma nazwy z Transformice)